Ремонтен комплект серво мотор за раздатка БМВ BMW X-Drive ATC300. Винтът е изработен от метал.
Съвместимост:
ATC300 XDrive SYSTEM
- 3' BMW E90 (02/2004 — 12/2011)
- 3' BMW E91 (03/2004 — 05/2012)
- 3' BMW E92 (05/2005 — 06/2013)
- 5' BMW E60 (07/2004 — 12/2009)
- 5' BMW E61 (09/2004 — 05/2010)
OE номер : 27107546671 ; 27102449712 ; 7546671 ; 2449712 ; 27107599693 ; 7599693 ; 27107549030 ; 7549030 ; 27107599690 ; 7599690 ; 27107548666 ; 7548666 ; 27107613153 ; 7613153 ; 27107552701 ; 7552701 ; 27107613152
Раздатката се задейства от сервомотор, снабден с винт, чиято роля е да предава въртящия момент на двигателя към предната и задната ос. При BMW E60, E61, E90, E91, E92 и други модели 4х4 на баварската марка проблеми с червяците обикновено се появяват след 7 години експлоатация или след изминати 130-150 000 км.
И така, какви са симптомите на отказ на сервомотора?
Съвременните немски автомобили имат предимството да не „мълчат“ в случай на повреда. Те незабавно съобщават за всички констатирани неизправности. По този начин за повреда на сервомотора може да се сигнализира по няколко начина едновременно:
1. няколко мигащи светлини: Обикновено това са предупредителните светлини ABS, DSC, спирачките и 4x4.
2. неправилна работа на предния мост; или прехвърлянето на въртящия момент не се активира, или отнема много време, за да се деактивира; в резултат на това колата ви има затруднения при преминаване по неравен терен.
3. Шум отвън и скокове във въртящия момент на двигателя по време на динамично ускорение. Шум, пращене, вибрации или дори дръпване са всички симптоми на дефектен задвижващ механизъм.
Ако след като видите такива сигнали, бавно реагирате, задвижването може да бъде сериозно повредено. Наистина колата ви ще се стреми да "възнагради" неизправността на сервомотора, като прехвърли още по-голям въртящ момент на двигателя към предния мост, което рискува да причини допълнителни щети.
Всички поръчки направени до 16.00ч се изпращат още същия ден!
Всички поръчки направени след 16.00ч се изпълняват на следващия работен ден!
ЗАМЯНА / ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ
Замяна или Връщане на продукт закупен онлайн ( от дистанция ) може да бъде извършена в срок от 14 дни от датата на получаване на продукта (артикула).
Опаковката на стоката, както и самата стока, не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента! При замяна или връщане стоката трябва да е съпроводен от данъчния документ ( касов бон или фактура), който е получен със стоката при доставката.
Разходите по транспорта за доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя!
В случай на замяна или връщане Потребителят трябва да се свърже с нас на телефон 0889 299 264, за да оторизираме замяната и връщането на стоката.
Потребителят може да изпрати стоката до офис на Еконт Централен (ул. Резбарска 11) в гр.София, за СЕЛЕКТ ПАРТС БГ ООД, с телефон 0889 299 264, или на място в магазина на СЕЛЕКТ ПАРТС БГ ООД на адрес: гр.София, кв. Полигона, бл.44, магазин 04В.
В случай на рекламация на дадена стока, моля попълнете формата за рекламации в нашия сайт; или попълнете и изпратете Стандартен Формуляр за упражняване правото Ви на отказ съгласно Приложение №6 от Член.47 ал.1 т.8 от ЗЗП:
Съгласно чл. 55, ал. (1) потребителят има право в срок от 14 дни от датата на получаване да върне стоката на продавача. Стоката трябва да е неизползвана, в добър търговски вид и с оригиналната опаковка.
Разходите във връзка с връщането на стоката за сметка на купувача!
Ако сте намерили този продукт в друг сайт като по-добра оферта и е наличен, моля съобщете ни чрез e-mail на selectpartsbg@gmail.com. След проверка ще се свържем с Вас с конкурентно предложение в най-кратки срокове!